Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2006 16:05 - Kashlqm !!!
Автор: ogr1 Категория: Технологии   
Прочетен: 2480 Коментари: 2 Гласове:
0



Super qsno e ve4e 4e se razboliavam seriozno.Ka6lqm !!! Teq biri v4era i toia cikal v parka mi razkazaha igrata.Sabujdaneto mi tazi sutrin sa6to be6e ko6mar.Pitah se kade sam i kato se osaznah ve4e zakasnqvah za zabolekar s 15 minuti.Strahotno na4alo i navsi4koto otgore 6te6e da me otnese kola dokato presi4ah i slu6ah tresni za tonus, ako ne me be6e spasil edin ciganin de.Deba i kopeleto be6e ot onezi nai-kafqvite izsahnali cigani sas skasani kojeni qketa.Vupreki tva se usmihnah privetlivo i kazah "mersi".Dori bqh gotov da mu usluja s cigara ako stane na vapros.No ne stana, sigurno si e bil kupil takmo melni4eto...Vaob6te taq sutrin sam mogo zadaljen i na romite i na alkoholicite i dvata vida gi posre6tam s usmivka i blagodarnosti,predi tva puk edin "penner" tipi4en po4ernql ot piene i pu6ene mi dade ogun4e ot zavarenata si do filtar cigara,koqto spored prognozata mu 6tqla da zagasne vseki moment i zatva trqbva da sam mnogo burz.V edin moment toi pritai duh a az puk to4no obratnoto zadurpah bqsno za da ne izpusna poslednata izkrica v tiutiunevata pepel.Kakto i da e situaciqta pak zavur6i s usmivki i radostni jestove s race....



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - ONYXa
12.10.2006 22:49
Ko staaa e man :) pishi ae 4ao 4e sam izbo4il mnooo si doburrra statiq peace man \/ !
цитирай
2. анонимен - www
21.01.2008 10:28
a we i az kashlqm mnogo imam bronhit
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ogr1
Категория: Хоби
Прочетен: 39712
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 70
Архив